• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
16243575713873660783805637063794.jpg

Lunchar med en kändis.
 

Husse

Patek
Jag säger bara det.... Så motigt som jag haft de med maskinerna är sällsynt. Först i förrgår haveri på pressen igen då brytbult. Fixat rätt fort. Sen rasa min traktor, turbo och motortempen steg högt. Sen fick jag ut en lånen traktor de värsta jag någonsin kört🤩😍, vilken maskin 270 Hk och steglös transmission. Funderar att eventuellt byta. Men kostar som ca 10 Rollexar i beg pris. Men ska se om man kan göra om lånen. Idag stillestånd på press igen nu slang den tredje för säsongen. Fick riva en jäkla massa för att komma åt slangen. Sen minst 15 kabel and som man fick klippa upp. Stackars klocka att få va med om detta inget smörjobb direkt Börjar tära enormt på psyket har lite för mycket foder som ligger. Hoppas komma igång igen på eftermiddan, väntas regn till kvällen 🥺
DSC_3586.JPG
DSC_3588.JPG
IMG_20210621_160106.jpg
DSC_3570.JPG
Hemskt när allt bara jävlas!
270hk! 👍😎
Sitter det en gammal V12:a från en stridsvagn i den? (Kirovets)
Hoppas du hinner ta reda på en del hö före regnet!
Här är det 12 grader och surregn 😳
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Då jag inte längre har något slukhål eller gubbar som gräver att titta på ...
Hål i gatan 2021-06-22.jpg


... var jag tvungen att fixa den där glappande skarvsladden som behövs till gräsklipparen och häcksaxen.
Skarvsladd 2021-06-22.jpg


Inte så smart laketwig, då du inte längre har någon ursäkt för att slippa klippa gräs eller häck. :banghead:
IWC M 2021-06-22 (gräsklippare).jpg
 
Topp