• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

erow

Patek
2-Faktor
Kommit hem från jobbet och tänkte njuta en stund I kvällssolen ☀️
20220815_173256.jpg
 

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Ligger i sängen på Abisko turiststation och klurar på hur jag ska få ihop logistiken. Vi har 2 i sällskapet ute på leden fortfarande, Det finns inga bäddar tillgängliga för natten till imorgon. Vid 17-tiden kommer det en regn och åskstorm som ska vara hela natten. Min son och hans 2 kompisar (som är kvar på leden) börjar skolan på torsdag och jag ska köra 145mil för att komma hem. 😅
Så, nu när jag tittat ut lite genom fönstret och skrivit av mig kanske jag kan somna om, en timme eller 2.😴
9A3DC8DD-E863-4BE4-ADBE-037ABD503104.jpeg
6BBEDAA9-46C8-4466-8485-EEC71032A683.jpeg
 
Senast ändrad:

Been

Patek
2-Faktor
Ligger i sängen på Abisko turiststation och klurar på hur jag ska få ihop logistiken. Vi har 2 i sällskapet ute på leden fortfarande, Det finns inga bäddar tillgängliga för natten till imorgon. Vid 17-tiden kommer det en regn och åskstorm som ska vara hela natten. Min son och hans 2 kompisar (som är kvar på leden) börjar skolan på torsdag och jag ska köra 145mil för att komma hem. 😅
Så, nu när jag tittat ut lite genom fönstret och skrivit av mig kanske jag kan somna om, en timme eller 2.😴
9A3DC8DD-E863-4BE4-ADBE-037ABD503104.jpeg
6BBEDAA9-46C8-4466-8485-EEC71032A683.jpeg
Det löser sig alltid👌
 
Topp