• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

hejo

Panerai
Idag fick det bli lite Speedy Vintage då det stod fältverksamhet på dagordningen......

E9443DBB-9AE4-41BD-8E54-E63B7EDA7D7B_zpstmqhcybn.jpg
 

Peddjy

Cartier
Har länge funderat på ett RubberB men har alltid tvekat, för att få känna på känslan så köpte jag ett gummiband för typ 50 pix för att få själva känslan. Dålig passform och plastigt, men känslan av ett rubberb fanns där ändå. Jag är nog ingen apelsinkille kom jag fram till!

y2y8yjem.jpg
 

calzone

Vacheron
Coolt! Jag gillar Glas baksidor, fattar inte folk som muttrar bara för att det sitter på en ROLEX! Vart får man tag på ett sådant?!

Mvh // af Sjodahl
De e sjukt snyggt! Let the haters hate ;) Köpte här : http://www.customwatchconcepts.com/ Trevlig kontakt av Thomas fick till o med en penna på köpet :p Förstår faktiskt inte varför rolex inte kör med glasbaksidor verken e ju inte direkt fula!

Klarade trycktest utan problem så den e redo för sommaren :D
 
Topp