• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Eroll

Cartier
Är bakis som fa-an efter whiskey-mässan igår, men det tar inte familjelivet hänsyn till så ute och söver dottern.
4655786E-4912-4C8A-A749-7884C72D93DB.jpeg
 

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Ser fram emot att höra mer! Är total novis när det kommer till 3D-printing men hur bra håller exempelvis lås?
Har inte gjort något stresstest men ska göra det för att se vad det klarar. Man får ju tänka på hur man lägger lagren för att få så starkt som möjligt! Men klarar bra mycket mer än vad man tror!
Gummit är ju helt fantastiskt starkt, helt omöjligt att slita av, tänkte även göra ett stresstest på dom också och se vad jag klarar! Jag återkommer när jag fått fram lite data 😎
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Sålt en barnsäng på Facebook Marketplace, inte mindre än 3 olika köpare försvann spårlöst efter de bestämt tid för att hämta den, men fjärde gången gillt så kom faktiskt en köpare som överenskommits. En stilla undran över vad det är för fel på folk, men skönt att den nu är såld iallafall.

PXL_20230205_140143318.jpg
 
Topp