• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Delgada

Patek
Lagar piroger.
20230806_184341.jpg
20230806_184338.jpg
 

Minuten

Cartier
Jag och SO var nyss ut o fotade ut i mörkret....och försökte få med en blixt. Det var var inte helt lätt, nedre kortet blev resultatet efter ett tiotal kort, vi fick avbryta pga regn.
Första blixten kom exakt kl 23, precis som yr.no utlovat, imponerande!👍
Fick ett till kort.
20230806_232557.jpg
20230806_231605.jpg

20230806_234853.jpg
 
Senast ändrad:

Degnell

Cartier
2-Faktor
IMG_6148.jpeg

Kan inte riktigt acceptera att det är måndag än. Vaknade imorse, lagom mör och möjligen med lite låg vätskenivå i kroppen efter gårdagens löpning så jag kände mig nästan lite lätt bakis och trodde jag hade ställt klockan av misstag fast det va söndag. Är fortfarande besviken över att så inte va fallet, men ny vecka nya tag.
 

rickards

Rolex
2-Faktor
IMG_6148.jpeg

Kan inte riktigt acceptera att det är måndag än. Vaknade imorse, lagom mör och möjligen med lite låg vätskenivå i kroppen efter gårdagens löpning så jag kände mig nästan lite lätt bakis och trodde jag hade ställt klockan av misstag fast det va söndag. Är fortfarande besviken över att så inte va fallet, men ny vecka nya tag.
Degen måste in. Höhöhö.
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Tillbaka på jobbet! Lite skönt faktiskt. I vanlig ordning börjar jag sova dåligt när man varit ledig för länge. Att ligga vaken halva nätterna och vara trött hela dagen tills man lägger sig är typiskt tärande, då är det bättre att göra lite nytta!

IMG20230807065350.jpg
 
Topp