• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lesa

Patek
2-Faktor
1592DE75-F692-45E9-9AEF-3E9C813E3DAE.jpeg

Sitter och pysslar med en ny vagn, men självklart hinns” temla" fika med. Ha’re bäst🧐
 
Senast ändrad:

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Skottar snö! Fakk vad jag ÄLSKAR snö, lite synd att vi bara har runt -5. Hade gärna haft tvåsiffrigt, -25 hade suttit som hand i handske!

IMG_2681.jpeg
IMG_2682.jpeg
samma här skottat snö på förmiddan för att få fram sandningshögen, här ligger de runt nollan så snön är tung. Slutet av veckan ska de regna kraftigt och stora mängder, vilken j....a vinter
nu lunch sen ska den samfällda vägen plogas av
1000016504.jpg
 

Vostok1

Cartier
Ja då har man blivit med Pagani Design. Valde mellan ny telefon eller en klocka till. Ja ni ser ju...
Läst och kollat en del på dessa homage-klockor från Far East och blev nyfiken. Nu är man ju en truckchaufför med lite rockstjärneslantar sparade men man måste ju äta oxå så jag har insett att Omega och Rolex inte rättfärdigar min ekonomi vs klockintresse. När man sitter där med nudlar utan buljong och taket regnar in som sandalen på en Indier så kan man inte äta klockan.
Måste säga att jag är estetiskt mkt nöjd och kommer bära den för att få feeling. Robust och redigt läder. (Lät Tyskt....) VK64 motor i.

DSC00779.JPG

DSC00781.JPG
 
Topp