• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

hejo

Panerai
Helg !!!!
image.jpg
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Det enda ketchup gör är att ta bort patina eller göra den röd ;)

Ett sent tips, ta bort strapet innan du lägget det i ägg i några timmar. Det finns stor risk att det luktar bäver annars :D
Tackar som ödmjukast. Kan ju genast konstatera att ketchup, precis dom du säger, tar bort patina som redan finns där. Däremot verkar ägget göra susen :)
ygyna7y5.jpg
 

Rättidig

Omega
En annan har bytt från ett försenat flyg till ett försenat tåg till en inställd tunnelbana till en försenad buss. Klockjäveln går dessutom efter. Och snuset är slut. Nåja, min nya Orient kommer i morgon, så jag överlever kanske.

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Faan, den är bra snygg, kanske vågar man släppa sargen nån gång och skaffa en Speedy...

Haft den två dagar nu. Enda direkta negativa är kronan. Får knappt grepp om den för att vrida upp klockan... Annars är den bra! Ligger skönt och platt. Har haft kavaj på mig hela dagen och den har glidigt under manschetten smidigt!

Slå till!
 
Topp