Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad hände med TTT?

Diskussion i 'Diskussion' startad av AdamST, 11 september 2014.

1. AdamST
    Trådstartare

AdamST Biskop

Från:
    Stockholm
    Jag har sett flera referenser till dålig stämning, bråk och dylikt ang. TTT (särskilt med alla gamla trådar som bumpats upp) För mig som hoppade in på KS för snart ett år så känns det riktigt skumt att ett klockformade kunde ha så kass stämning att man behövde starta nytt. Kan någon som var med förklara varför det blev så infekterat på TTT?

Chuck gillar detta.
  2. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Testa fråga där.

Chuck gillar detta.
  3. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Det var inga problem förutom att de länge körde med en gammal forumplatform. Troll finns det överallt dock.

Chuck, Icaras, Pilot och 5 andra gillar detta.
  4. F-L-P

F-L-P Borgare

Från:
    Uppsala
    Inget var väl egentligen infekterat, men tror som sagt att plattformen störde många. Var lite annan stämning på ks är det äldre ttt som gjorde det kul att posta. Nytt o fräscht typ.

. Många är aktiva på båda, men det är lite mindre aktivitet generellt på ttt. Men är bara att gå in där. Googla time to talk så ska du se att det finns mycket bra info där. Särskilt i det gamla forumet. Typ JEs guide till polerade boetter och constelattion eller något av jockes just dont give a fuck fraknen byggen. Läsvärda.

snabbmakaron, Chuck, rillesnille och 3 andra gillar detta.
  5. AdamST
    Trådstartare

AdamST Biskop

Från:
    Stockholm
    Jag betvivlar inte infon på TTT, jag har varit där inne och nosat förut! Tack till dig och Aurum för infon, det var inte lika dramatiskt som jag hoppades hehe :)

Chuck gillar detta.
  6. F-L-P

F-L-P Borgare

Från:
    Uppsala
    För de flesta var det ingen drama alls. Lite bland vissa medlemmar/forumledningar men bara att kolla historiken kring ks skapande tidpunkt för att få en egen uppfattning.

Men det finns många sköna blinkningar på detta forum till den gula tiden. Den enda dagens klocktråd samt gtg trådar med "alla som var där kunde räkna" och liknande.

Chuck, vonhall och AdamST gillar detta.
  7. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Antar att det var fylletrådarna som "vissa" skapade som skapade lite dålig stämning på TTT. Men främst så var det nog den tråkiga plattformen som de hade som inte var rolig någonstans!

Chuck gillar detta.
  8. Hugii

Hugii Biskop

och vem var det som sa att att det var bättre förr?

Jag saknar oTV här :)

Chuck gillar detta.
  9. Joakim

Joakim Borgare

En fylletråd må vara OT men bör förlåtas

Chuck, vonhall och jabla gillar detta.
  10. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Tänk er hur liten aktivitet det varit här på helgerna om man måste blåsa för att få posta. :)

trumpetera, Chuck, DrDre och 3 andra gillar detta.
  11. Joakim

Joakim Borgare

Tur att det finns mikrobryggerier som tänker på forumets aktivitetsnivå

Chuck och jabla gillar detta.
  12. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Personligen så bryr jag mig inte om fylletrådar. Skulle det vara ett problem så kan man ju bara hoppa till nästa tråd :)
    Men för min egna del så tycker jag att TTT och KS kompletterar varandra på ett bra sätt så nu behöver jag inte söka mig till forum utomlands längre :)

Chuck, Nicklas H och DrDre gillar detta.
  13. Mekmek

Mekmek Friends of KS

Tycker fylletrådar är skitkul. Mer sånt :woot:

Chuck gillar detta.
  14. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Det hela var ganska odramatiskt. Vi var några som tyckte att det behövdes ett nytt fräscht klockforum. Så då startade vi ett. :)

Randel, Mekmek, Sullstrom och 2 andra gillar detta.
  15. Mr Chance

Mr Chance Velourmannen

Lite...?

F-L-P, Målarn, Rozzy och 2 andra gillar detta.
  16. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Charmen var den gula bakgrundsfärgen. Jag hatar gult.

axel_ och Chuck gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield