• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Eboz

Omega
Senaste
IMG_3822.jpeg
 

ante_77

Cartier
2-Faktor
Har mer eller mindre ”beställt” en DJ 31:a till hon som bestämmer där hemma.
Har däremot inte lagt någon handpenning än, så om den egentligen är beställd har jag ingen aning om.
 

Frederik 3.

Breitling
2-Faktor
Min sambos Santos bredvid min Tank som jag fick av henne i 30-årspresent 😊
Hon har ärvt den av sin far.
 

Bilagor

  • IMG_5633.jpeg
    IMG_5633.jpeg
    180.6 KB · Visningar: 3
  • Like
Reactions: Man

Axje

Breitling
2-Faktor
Trevlig tråd detta! Jag köpte en seiko presage till sambon här om året som hon är väldigt nöjd med. Hon är dock rätt sportig i stilen till vardags och funderar då på att köpa någon dykare eller GMT till henne. Någon som har bra förslag på sådana? Hennes nuvarande klocka är 34mm och den storleken passar bra. Har en budget på cirka 10k :)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig tråd detta! Jag köpte en seiko presage till sambon här om året som hon är väldigt nöjd med. Hon är dock rätt sportig i stilen till vardags och funderar då på att köpa någon dykare eller GMT till henne. Någon som har bra förslag på sådana? Hennes nuvarande klocka är 34mm och den storleken passar bra. Har en budget på cirka 10k :)
Min fru har en Presage men hon har också en Victorinox Maverick 34mm.
 

martaSM30

Audemars
Trevlig tråd detta! Jag köpte en seiko presage till sambon här om året som hon är väldigt nöjd med. Hon är dock rätt sportig i stilen till vardags och funderar då på att köpa någon dykare eller GMT till henne. Någon som har bra förslag på sådana? Hennes nuvarande klocka är 34mm och den storleken passar bra. Har en budget på cirka 10k :)
Certina DS Action på 34,5mm och ett par riktigt fina färger.
 
Topp