• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vart har alla 116610ln tagit vägen?...

Fick samma svar av Rob Eng för någon månad sedan. No Date kunde jag lägga en handpenning på och vänta i upp till ett år. SubC Date tog de inte emot fler på listan till....
 

Jakerblom

Breitling
när fikk du svar från Rob. E at det var 8-10 mnd på sub date? Siste jag fikk höre var 2-3 år och sen at dom inte tog imot fler på liste.
Det var i onsdags jag var förbi och pratade med dom. 8-10 månader och tydligen lika lång väntetid på 114060 som 116610LN enlig den unga killen som hjälpte mig.

Krons tog emot ca 12 månader enligt dom, det några veckor sedan jag skrev upp mig där.
Bergströms i Uppsala tar inte emot fler på listan, samma gäller för krons i Västerås.
Riktigt peppad på en sub:angel:
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Det var i onsdags jag var förbi och pratade med dom. 8-10 månader och tydligen lika lång väntetid på 114060 som 116610LN enlig den unga killen som hjälpte mig.

Krons tog emot ca 12 månader enligt dom, det några veckor sedan jag skrev upp mig där.
Bergströms i Uppsala tar inte emot fler på listan, samma gäller för krons i Västerås.
Riktigt peppad på en sub:angel:
Da har du haft jätte tur för Krons och Nymans har iaf for en stund tilbaks sagt at dom inte tar imot kunder alls och at 116610 har varit nere på mindre en 2-3 år kö i Stockholm början bli en länge sen.
Får hoppas dom levererar så du får din sub. Det er en grym klocka :)
 

Jakerblom

Breitling
Da har du haft jätte tur för Krons och Nymans har iaf for en stund tilbaks sagt at dom inte tar imot kunder alls och at 116610 har varit nere på mindre en 2-3 år kö i Stockholm början bli en länge sen.
Får hoppas dom levererar så du får din sub. Det er en grym klocka :)
Ja vi får hoppas men är inställd på att det kan ta betydligt längre tid:cigar:
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Som @Denke alltid säger...

Det ena, behöver inte utesluta det andra
30C9DF04-3C5F-442E-A3B9-074C75DF3F6B.jpeg
 

Camo00

Patek
Får jag gissa är flesta ägare är inte så intresserade av sälja en så mångsidig och användbar klocka när den som nu inte ens kostar något att äga. Begagnatpriset stiger snabbare än vad man kan räkna med att servicekostnaden är och dessutom är det besvärligt att köpa en ny om man skulle ångra sig.

Fast vem är jag att svara, jag säljer ju aldrig någonting. Jag köpte min ny och den ska gå i arv till nästa generation.
Ingen servar ju klockor de tänkt sälja ändå...
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Två av klockorna i skylten på en butik i Harbour Front, Singapore tidigare idag. De hade även Hulk och SeaDweller 16600. Dwellern var dock sönderpolerad. Subben skulle de ha ca 74k för. Tror den var från 2010.
Sorry för usel bild.
2D457C03-2DC0-4721-B1AE-1F9D636233E3.jpeg
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Som rubriken lyder; vart har alla begagnade 116610ln tagit vägen? Varit på jakt efter en nu i åratal och vill inte ge mig på att köpa en ny. Vart tycker ni man ska vända sig för att troligast få tag på en begagnad 116610ln till ett icke hutlöst pris?

För längesedan hittade jag denna modell för runt 60k, men nuförtiden hittar jag bara för runt 70.
Ligger en till salu nu
 
Topp