• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vasastan, Stockolm.

Dr666

Omega
Uppväxt vid Sveaplan,Matteus i mellan&högstadiet,tävlade för Roslagen Squash,därefter Tegnergatan,Kungstensgatan samt nu intill Vasaparken....Hemmaklubben för oss seniorer äro PranaJJ
 

gonza

Panerai
Fan det börjar likna nått grabbar!
Jag får det till 5 inneboende, 1 på väg in samt 1 dagpendlare + några icke kvalificerade själar.
Kan vi få ihop ett par till tro?
 

Dr666

Omega
Har en viss fördel av att vara mer el mindre lastgammal så jag har hunnit samla på mig en skön samling keepers som jag inte lär släppa någonsin, kan börja räkna med en grymt nice Zenith El Primero Stratos Flyback som bidde en välförtjänt present från fästmön efter viss förhandling vad om väntar henne till hennes bemärkelsedag, Rolex Explorer 2 42mm en med vit urtavla den andra med svart...Kunde&villle inte bra tvungen att tveka mellan dessa båda!
En klassisk Hublot BIG Bang 44mm ed svart gummiarmband samt en hel del detaljer i rose'guld vilket skönt nog inte känns det minsta brackigt trots blingbling, har också sparat en gammal trotjänare Planet Ocean Chronometer XL från Omega 2013 med en orange boettring. 45,5mm men känns bara klockrent naturligt helrätt..... Snart är det dags för ett par till, ngn AP samt säkerligen en köttig IWC!! Det är kul med klockor tycker jag, spontant lär jag nog aldrig fått precis rätt antal för att känna att samlingen är komplett...Nåja, de som lever får se! Ha det bäst,boys
 

Fjmo

Omega
Nyinflyttad till sthlm, atlasområdet. Tar gärna emot tips på schyssta ställen att hänga på i området (tiki room som nämndes har redan hunnits med några gånger hehe)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Verkar ha bytt ägare eller något. Bytt meny och annan personal. Tog inte ribsen själv men @Jaggis va inte så nöjd vill jag minnas.
Katastrof. Sanna mina ord. På BPI har man mycket riktigt kunnat få Sthlms bästa ribs under flera år men behöver du inte gå dit längte @gruby, tyvärr :(
VA?!!
Jag känner ägaren, snubben tog över efter sin far för flera år sedan och senast jag var där, i augusti, var det fortf lika bra som alltid... ska messa å fråga honom va fan som händer?! När var ni där?
 
Topp