• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Väntar på min OWG-klocka som skulle kommit igår... SÅ RASTLÖS. Tur att jag inte är OWG på riktigt än...
Samma här, sålda alla mina "mindre dyra" klockor för att köpa en som jag ska köra OWG med ett tag, betalade för 9 dagar sedan och den har precis kommit till tullen... hoppas på att ha den någon gång nästa vecka. Är också sjukt rastlös
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Samma här, sålda alla mina "mindre dyra" klockor för att köpa en som jag ska köra OWG med ett tag, betalade för 9 dagar sedan och den har precis kommit till tullen... hoppas på att ha den någon gång nästa vecka. Är också sjukt rastlös
Köp en av mina överblivna så länge då? ;) Vad väntar du på för klocka?
 

Erkkn

Cartier
Själv väntar man att ett paket med en Sarb017 ska dyka upp, skulle kunna dyka upp idag enligt leverans information men det var i ett bäst case. Men enligt trackingen:

Feb 09, 2018
06:20 am
Dispatch from outward office of exchangeJapan Post
Tokyo, 138-8799

Så man får glatt vänta vidare!
 
76C618DE-F782-4EAA-B8FF-9710C5E6EE7B.jpeg
Väntar på en custom strap av Kuduläder ska vara tillgänglig för uthämtning idag. Specialtillverkad efter mina personliga önskemål med öppna ändar och snitt:happyhappy:
 

Ebbe

Breitling
Snart dimper en härlig g-shock in, trött på att ha bebiskräks på min sjöö sandström...

upload_2018-2-12_16-14-39.png

(bild från www)
Funderar på om den ska få följa med på vasaloppet också.
 

Bilagor

  • upload_2018-2-12_16-14-11.png
    upload_2018-2-12_16-14-11.png
    94.1 KB · Visningar: 2

Nilas

Patek
2-Faktor
Väntar på en ny Hamilton khaki. Dröjer minst en vecka till och jag är fruktansvärt dålig på att vänta, förmodligen sämst i världen :confused:. (Lånad bild men likadan)
PSX_20180212_195033.jpg
 

Erkkn

Cartier
Ska försöka komma iväg och hämta mitt paket som dykt upp hos mitt ombud, Tullverket ville visst ha sig en slant också...
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Läser tråden och denna poppar upp som en form av försök av förmildrande av förnekelse


samtidigt som jag tänker på de 17000kr jag betalade för 2 år sedan men inget poppat upp i brevlådan än :D
 
Vart har du beställt från? :)
Köpt från en kille som kallar sig för Neptunestraps. Han tillverkar och säljer handgjorda klockarmband via Etsy. Hade problem att hitta snygga straps med öppna ändar till min gamla Omega med fasta bandstift så jag tog kontakt med denne herre i fråga. Han gör normalt inte sådana straps men var ändå villig att ta sig an mitt problem och fixa det jag sökte. Kan reckommendera honom pga hans servicemind. Han finns också på instagram där han lägger upp snygga bilder på sina kreationer där även min strap är inkluderad bland hans foton. Sorry för det långa svaret :rolleyes:
 
Topp