• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är forumets snabbaste försäljning?

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag har köpt en vintage Omega direkt i "paketöppnings-tråden" Säljaren hade gjort ett spontanköp men började på vägen hem bli tveksam till att han kanske skulle ha pengarna till annat. En ganska så billig men ändå lite rolig 50-tals klocka som på grund av att den var lite väl liten har fått gå vidare nu. Sedan har jag fått förfrågningar om att sälja klockor efter att ha lagt ut bilder på de i diverse trådar men har inte blivit något av det. Men av klockor som jag har lagt ut anonns på så är nog en timme rekordet.
 

Camo00

Patek
Lade ut en Skx007 i höstas och exakt fyra sekunder senare pm:de en känd TS och sa "tar den". Bara så. Tjopp så var den borta :)
SM1703-Formula-1-Tire-Change-Poster-11810103166.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Två av mina Fat Ladys som jag hade ut över den som jag har nu, han inte ens ut på K&S innan dom blev köpta av två forumdeltagare :D!
 
Topp