• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken butik säljer Rios 1931 armband i Sthlm?

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Hittar du inte i butik så kan du handla här:

http://www.ebay.com/usr/raisk1964

Jag väntade på leverans i flera månader från en svensk webshop. Hävde köpet. Köpte från den där ebay-handlaren för halva priset och hade leverans på två dagar. Trist på sätt och vis.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Tack,

Skulle gärna vilja se dem live då jag velar lite vad som är snyggast :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag har tyvärr aldrig sett Rios i Stockholm. Hirsch brukar "alla" ta in.

Lycka till med sökandet!
 
  • Like
Reactions: cab

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Liten notis bara.

Jag beställde ett armband från rios1931shop.com för några veckor sedan. Jag hade armbandet hos mig inom en vecka från att jag beställde.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Han har kosher band då? Sugen på ett beställa om det är the real deal

Mina var fine. Har beställt två därifrån och idag har jag klämt på ett Rios 'Art Manuell' Alligator hela dagen som också är beställt därifrån helt nyligen och det var också 'the real deal'.

Tog typ 2-3 dagar sen hade iaf. jag bandet. Så har funkat fint för mig, skulle beställa igen om jag ville ha ett nytt Rios.

Trist, men när ingen lokal aktör kan matcha varken leveranstid eller bredd på sortiment så blir det så.

...sen får man väl vara beredd på att man får vad man betalar för. Rios är kanske inte det allra, allra mest luxuösa banden man klämt på men de är helt okej för pengen. Speciellt från den där säljaren.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Mina var fine. Har beställt två därifrån och idag har jag klämt på ett Rios 'Art Manuell' Alligator hela dagen som också är beställt därifrån helt nyligen och det var också 'the real deal'.

Tog typ 2-3 dagar sen hade iaf. jag bandet. Så har funkat fint för mig, skulle beställa igen om jag ville ha ett nytt Rios.

Trist, men när ingen lokal aktör kan matcha varken leveranstid eller bredd på sortiment så blir det så.
Beställde nyss rios brazil mocka och mahogny till DDn
 
Topp