• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vinna eller försvinna

Vinna eller försvinna ?

  • Sälj aldrig!

    Röster: 27 41.5%
  • Sälj nu!

    Röster: 38 58.5%

  • Totala väljare
    65
  • Enkät stängd .

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Nu har jag inte sålt så många klockor men 2254 är en av dom. Jag kanske inte direkt ångrar det men jag saknar den.

Jag säger behåll och köp något som inte ser likadant ut. Är det bara en Dweller du har på radarn så sälj.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Normalt är jag en som behåller, men här är jag på samma sida som @jabla - den där kan du köpa igen om du skulle ångra dig. Sälj!
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Sälj å köp min:D
20180520_183916.jpg
 

timevoid

Cartier
2-Faktor
Men ärligt nu. Göm klockan i garderoben några månader. Sedan besöker du microtråden och shoppar loss och va lite otrogen :oops:. Det behövs stadiga förhållande n i en samling också.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Det finns inga regler - behåll, sälj, köp igen!
Bara du inte gör något du känner dig tvungen till.
 

Kugghjul

Panerai
33409D91-9A22-496A-9495-6146B4DC00E6.jpeg
Efter ett par år har flippardjävulen slagit till, och jag är i valet och kvalet. Skall jag sälja eller behålla min fina kultförklarade legend 2254.50? Gillar den skarpt men finns mycket kul i prisklassen.. inga pengar upp från mig så det blir i så fall något motsvarande värde. Inser att svaret blir väldigt subjektivt, men det är ju det jag vill ha. Kul om ni tycker till med för och emot.
tänk på att nya rolex har vassa kanter på boetten, skär sönder alla band
 
Topp