• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Speciell Rolex, en sådan har jag aldrig sett. Någon som har info?
https://www.bukowskis.com/sv/lots/898351-rolex-chronometer-armbandsur-37-mm
10520973_bukobject.jpg
10522271_bukobject.jpg
 

crpsey

Breitling
vad menar du? tänkte att någon här kanske ville buda? jag letar själv efter en, men inte i helguld! :D
 

crpsey

Breitling
vad jag har förstått så är det jättemånga som letar efter rolex 1601/1603 just nu men jag kan ju ha fel... har jättesvårt att hitta en själv haha :(
 

crpsey

Breitling
vad menar du med andra kanaler? sorry är lite ny med allt sånhär hehe, om du menar kolla under "köp/sälj" så har jag gjort det! tror jag har hittat en! servad för 6 månader sedan head only med ett vintage läderband för 20k, verkade som ett ok pris :)
 

Femitolv

Cartier
;-) ! Ser lite bekant ut. Hamnar säkert hos någon nöjd köpare!! Ingen Viggen på Bukowskis el Kaplans om jag i hastigheten tittat rätt och inte missat någon! Hade varit trevligt att se vad en Viggen skulle hamna på !!!
 
Topp