• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Donkii

Boushh
2-Faktor
Dags att plocka på er spenderar brallerna. Skönt udda med datumplacering osv.
Heuer 3147NS issued Jordan Air Force.
http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=36855

1.JPG

dato+12.jpg
 
Hade tänkt följa med upp till 950-1000 eller något. Checkade klockan sist när det var ~15 min kvar. Hade något annat som fick min uppmärksamhet efter det, och glömde helt ärligt bort det.

Vart lite orolig över storleken på 7760 urverket ändå. 7750an är redan hyffsat högt, och misstänker att den framställs rättså bulkig tillsammans med plexit.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Hade tänkt följa med upp till 950-1000 eller något. Checkade klockan sist när det var ~15 min kvar. Hade något annat som fick min uppmärksamhet efter det, och glömde helt ärligt bort det.

Vart lite orolig över storleken på 7760 urverket ändå. 7750an är redan hyffsat högt, och misstänker att den framställs rättså bulkig tillsammans med plexit.

Klantarsel;) Du får skaffa en sniper som sköter om det åt dig:)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Lite för dyr kan jag tycka men ett riktigt fint ur, som mina favoritseamasters (samma verk osv), med en intressant tavla. Känns ärlig men man kan aldrig vara helt säker. Eller skall man slå till?
En ovanlig pjäs, lite för dyr och ett inte fullt så vackert motiv på tavlan. Känns äkta och orörd samt väldigt one of kind...;)
 
Topp