Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

VINTAGE OMEGA DE VILLE

Diskussion i 'Vintage' startad av Ernesto, 6 november 2013.

1. Ernesto
    Trådstartare

Ernesto Friends of KS

Hej allihopa!

Hittade en Omega De Ville på Kaplans och undrar om någon vet något om klockan. Den är rektangulär. Det står fock inte "De Ville" nere vid 06:00. Är den "fejk"? Kaplans säger att den kommer från ca 1965.

Tyvärr hittar jag ingen funktion via mobilen som kan ladda upp en bild. Googla Omega De Ville rectangular så ser ni klockan direkt.

Bästa hälsningar,

Simon Naeslund

2. Galaxy

Galaxy Friends of KS

Hej!

Skulle tro att den är äkta om den ligger på Kaplans, man får nästan anta att de har kollat så att den inte är falsk. Länka den gärna så kan någon skickligare än mig kanske avgöra. :)

3. Ernesto
    Trådstartare

Ernesto Friends of KS

Det går inte heller via Samsung Galaxy...

Icaras gillar detta.
  4. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Du laddar upp bild precis som vid datorn. "Ladda upp bild" - strax under skrivfältet.
    Kan du länka till auktionen?

5. Ernesto
    Trådstartare

Ernesto Friends of KS

Det går inte heller, kommer till ett nytt fönster och där laddar jag upp bilden och sen händer inget, kan heller inte ge något annat kommando för att fortsätta.

Tyvärr går det inte, jag har lagt undan den och då försvinner den från hemsidan. Skulle kunna maila bilder på den?

6. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Vänta en stund i den nya länken. Kan vara så att den håller på att ladda upp. När den är klar får du en länk som du kan kopiera. Har hänt mig ett par gånger ett det dröjt en stund innan länken dyker upp... :)

Naeslund gillar detta.
  7. Ernesto
    Trådstartare

Ernesto Friends of KS

Åh, tack! Jag ska försöka och se om det funkar ;)