• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage trippel

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Skramlade ihop en dresstrippel
IMG_3753.JPG
 

Femitolv

Cartier
Jasså, någon bild på det? Nu är det två modernare Santos och såg Royal Oak på någon äldre bild.
Om jag minns rätt var det en liten grej för att ha koll på NY tiden efter de blev noterade där. Före internet å egentligen om det är sant lite blåst för hur svårt kan det vara om du regelbundet har kontakt med någon som är i en annan tidszon så är sker naturligtvis uträkningen automatisk i klockägarens hjärna !

Dock en liten egen grej!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Om jag minns rätt var det en liten grej för att ha koll på NY tiden efter de blev noterade där. Före internet å egentligen om det är sant lite blåst för hur svårt kan det vara om du regelbundet har kontakt med någon som är i en annan tidszon så är sker naturligtvis uträkningen automatisk i klockägarens hjärna !

Dock en liten egen grej!
Kommenterade bara klockmodellen.
 

Pictor

Audemars
Jasså, någon bild på det? Nu är det två modernare Santos och såg Royal Oak på någon äldre bild.
Jasså och bildbevis, torftigt resonemang. Du tror antagligen att en man i hans ställning inte kunde ha Paralella Omega. Ska jag uppfatta det så? Det finns säkert 100.000 foton på bildbyråer värden över. För att komplettera mitt påstående rör det sig om 60-70talet.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jasså och bildbevis, torftigt resonemang. Du tror antagligen att en man i hans ställning inte kunde ha Paralella Omega. Ska jag uppfatta det så? Det finns säkert 100.000 foton på bildbyråer värden över. För att komplettera mitt påstående rör det sig om 60-70talet.
Va? Nu tolkar du in något som verkligen inte fanns i mitt inlägg. Du tror jag försöker trycka ner PG och antyda han inte hade råd? Speciellt när jag skrev att han hade RO...

Kollade på lite bilder igår och såg ingen Omega. Du har ingen på lager? Vi är på ett klockforum och jag ville bara se bilder på något jag inte sett. Inte svårare än så.
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Va? Nu tolkar du in något som verkligen inte fanns i mitt inlägg. Du tror jag försöker trycka ner PG och antyda han inte hade råd? Speciellt när jag skrev att han hade RO...

Kollade på lite bilder igår och såg ingen Omega. Du har ingen på lager? Vi är på ett klockforum och jag ville bara se bilder på något jag inte sett. Inte svårare än så.
Tror snarare Pictor menade att du trodde att Omega inte var fint nog? Men håller med, sett bilder på PG med Santos, RO och Breitling Emergency (tror jag), men aldrig Connies, så hade varit kul att se bild om du har någon, @Pictor :)
 

Marckus

Panerai
Jasså och bildbevis, torftigt resonemang. Du tror antagligen att en man i hans ställning inte kunde ha Paralella Omega. Ska jag uppfatta det så? Det finns säkert 100.000 foton på bildbyråer värden över. För att komplettera mitt påstående rör det sig om 60-70talet.
Komplettera gärna med en bild om möjligt, vore grymt!
 
Topp