• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din 34mm Rolex

OddD

Panerai
2-Faktor
Lyckas inte se bilderna. Finns det någon beteckning för visarna?
Vart något skit med bilderna, jag gick in på chrono24 och sökte på Rolex 6426.
Samma visare som min Air-king
15700981079105151545639805954717.jpg
 

Barsis10

Omega
Rolex Air-king 5500
Börjar bli sugen på byta bort denna skönhet :)
 

Bilagor

  • 5850B863-3D98-426F-9BFD-9EF6A1EB101B.jpeg
    5850B863-3D98-426F-9BFD-9EF6A1EB101B.jpeg
    314.2 KB · Visningar: 22

drekorian

Breitling
Förlåt att jag sticker in här med en fråga utan att (ännu ha något att visa). Men kanske kommer snart!

Är sugen på en affär med en som har en 114200. Det trista är däremot att urtavlan har ljusrosa indexmarkeringar. Har någon av er koll på om det går att byta urtavla hos någon AD (samt kanske vad det kostar med arbete+urtavla)?
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Förlåt att jag sticker in här med en fråga utan att (ännu ha något att visa). Men kanske kommer snart!

Är sugen på en affär med en som har en 114200. Det trista är däremot att urtavlan har ljusrosa indexmarkeringar. Har någon av er koll på om det går att byta urtavla hos någon AD (samt kanske vad det kostar med arbete+urtavla)?
Det går bra att byta tavla hos AD. Gissar på runt 4-5k inkl tavla och arbete
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Förlåt att jag sticker in här med en fråga utan att (ännu ha något att visa). Men kanske kommer snart!

Är sugen på en affär med en som har en 114200. Det trista är däremot att urtavlan har ljusrosa indexmarkeringar. Har någon av er koll på om det går att byta urtavla hos någon AD (samt kanske vad det kostar med arbete+urtavla)?

Den är förövrigt 36mm så ta inte inspiration från den här tråden. Finns en grym tråd om just Rolex 1 här. :)
https://klocksnack.se/threads/tråden-om-rolex-explorer-1.54335/page-253#post-3292333
 
Topp