• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

JockeX

Breitling
Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl :)

IMG-5173.jpg

IMG-5190.jpg
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl :)

IMG-5173.jpg

IMG-5190.jpg

Det finns god smak och så finns det god smak. Detta utstrålar onekligen god smak!
Heja!
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl :)

IMG-5173.jpg

IMG-5190.jpg

Välkommen till 955-klubben :D Grattis.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl :)

IMG-5173.jpg

IMG-5190.jpg
Svinbra! Stort grattis. Hade en sån för några månader sedan och den är utan tvekan min favoritradiomir av de jag testat. Känns som en mini-fiddy på handleden :)
 

JockeX

Breitling
Tack allihopa, lustigt hur det kan bli ibland. Var lite nervös att en av dessa två fantastiska klockor skulle ta över helt, men så har det inte blivit. Snarare tvärtom.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Säger det igen, bästa bilden jag sett på otroligt länge 👌 magiskt bra 😍

Kan bara instämma med tidigare: Riktigt bra bild 😍 och klocka förstås
Tack! Kommentarer som dessa som gör att man känner motivation att fortsätta lära sig som hobbyfotograf :)

Hur länge pysslade du för att få till den där, och kommer den säkra vandringspriset även i år? (Har du kvar priset förresten?)

Kort sagt - asbra.
Det var lite klurigt, tog rätt många bilder innan jag blev nöjd 🤣

Tack!
 
Topp