• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Nurburgking

Cartier
176
3DE15390-2A17-48C5-AB2A-0EE49FF814DE.jpeg
 

azcii

Patek
2-Faktor
Måste vara den ultimata stål bettarini ❤️?!
Not counting Pre-A/Pre-V så håller jag med :)

Den är unik i det att den har sandwich, guldvisare och grön tavla. Sen lite extra kul att det är Bonatis allra sista klocka till Paneristi innan han pensionerade sig. Klockan fick inte ens någon officiell presentation utan släpptes i det tysta.
 

Nurburgking

Cartier
Not counting Pre-A/Pre-V så håller jag med :)

Den är unik i det att den har sandwich, guldvisare och grön tavla. Sen lite extra kul att det är Bonatis allra sista klocka till Paneristi innan han pensionerade sig. Klockan fick inte ens någon officiell presentation utan släpptes i det tysta.
Så klart 😊 Verkligen en magisk klocka, jag saknar en blank Panna i samlingen och ser denna som mitt mål.. Dock är jag så nöjd med min lilla pamilj just nu så vet inte vad som skulle få lämna..
 

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Bästa allround Pannan! Jag har haft 3 men saknar redan den 4:e!
Bara min tredje panna än så länge. Har haft 560 och 372 med plexi.
Gillar 422 starkt men gillade både bettarini caset på 560 och plexit på 372.
422 är maffig och tavlan är magisk.
Vad är det som gör att du tycker att den är bästa allround pannan 😀?
 

Caravelle33

Vacheron
Bara min tredje panna än så länge. Har haft 560 och 372 med plexi.
Gillar 422 starkt men gillade både bettarini caset på 560 och plexit på 372.
422 är maffig och tavlan är magisk.
Vad är det som gör att du tycker att den är bästa allround pannan 😀?
Jag vet inte, den bara tilltalar mig så starkt. Tavlan, guldvisarna, pr indikatorn, ecru, subsekunden.
 
Topp