• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Pilot

Panerai
2-Faktor
:):):)
9CFB2A40-79C5-4531-A0D3-AB40567042B7.jpeg

Firar en vecka med min panna!
Känns som vi har känt varandra alltid
 

kmg

Patek
2-Faktor
Skulle säga att den sitter ungefär lika bra som en bettarini.. Men just linjerna med 1950, borstade caset med polerade ringen och kupade glaset i 44mm är kärlek.
Jag köper att den vinner designmässigt. Caset känns ju lite mer arbetat. Kommer skälv dock inte ihåg att den satt lika bra som bettarini. Men å andra sidan har jag ju bara provat klockan kortare stunder. Svårt att avgöra då.
 
  • Like
Reactions: Eqn

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag köper att den vinner designmässigt. Caset känns ju lite mer arbetat. Kommer skälv dock inte ihåg att den satt lika bra som bettarini. Men å andra sidan har jag ju bara provat klockan kortare stunder. Svårt att avgöra då.
Om vi bortser från det domade glaset så är det nog detta caset som Magrette, Benarus m.fl. har försökt kopiera. De är lite mer blockiga, lite mer Bettarini, men ganska mycket 1950. Å de sitter bra :D
 
Topp