• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

VanDusen

Rolex
2-Faktor
594 på riktigt Panerai oldschool natoband

IMG_0549.jpeg
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Efter många år på forumet kan jag äntligen posta min första bild i denna tråd. Aldrig lyckats testa en 47mm. Köpte via forumet på distans. Men jag tycker den sitter bättre än förväntat så jag är mycket nöjd! Alltid tänk att min första panna skulle bli en 422 lr 372.
IMG_3282.jpeg
Stort grattis! Som @Caravelle33 säger, helt klart den bästa pannan. Min hade hälsat om det inte var 35 minuter kvar på mars och därmed OWGMARCH - som det här året inte var med en panna på armen…
 

azcii

Patek
2-Faktor
Efter en kort tid i mörkret blev det äntligen panna igen. Nyservad 55 D-serie i ärligt men vasst skick!

Vill passa på att be om ursäkt till @metamorfos som jag kanske snuvat lite på denna, men fick till ett byte så det blev som det blev! Nu är klockan på hemmaplan och servad iaf! Får säkert promenera vidare en vacker dag..

DSC03778 (1).jpg
Så det blev av till slut ändå! Stort grattis :) Magisk pjäs
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Efter en kort tid i mörkret blev det äntligen panna igen. Nyservad 55 D-serie i ärligt men vasst skick!

Vill passa på att be om ursäkt till @metamorfos som jag kanske snuvat lite på denna, men fick till ett byte så det blev som det blev! Nu är klockan på hemmaplan och servad iaf! Får säkert promenera vidare en vacker dag..

DSC03778 (1).jpg
Du vet vem du ringer när du ändrar dig! ❤️
 
Topp