• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watches and Wonders 2024 the tråd >>>>>

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ojdå.
Sälja sommarstugan eller prostituera sig, det är ju frågan.

1712686706253.gif
 
Är jag dum i huvudet men vad är det nya med den nya GMTn, visst dom säger att den är svart och grå, men det där är ju hur en vanlig svart ser ut i lite olika ljus, hela poängen med en färgad GMT ring är ju att man ska se skillnad på färgerna? Eller?
IMG_5182.jpeg
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Är jag dum i huvudet men vad är det nya med den nya GMTn, visst dom säger att den är svart och grå, men det där är ju hur en vanlig svart ser ut i lite olika ljus, hela poängen med en färgad GMT ring är ju att man ska se skillnad på färgerna? Eller?
IMG_5182.jpeg
Oj, oj - det er derfor de som kjøper denne elsker cyclops...
 

Lingrush

Cartier
Ojdå.
Sälja sommarstugan eller prostituera sig, det är ju frågan.

Den var bra. OF är ett bra alternativ om du är trygg framför kameran. Annars kanske du kan börja fisa i en burk och sälja, finns en ganska bred grupp intressenter.

Men ja, Vacheron i helguld eller Le mans Daytona är jobbigt bra pjäser
 

Dt250

Rolex
Paneristi
Är jag dum i huvudet men vad är det nya med den nya GMTn, visst dom säger att den är svart och grå, men det där är ju hur en vanlig svart ser ut i lite olika ljus, hela poängen med en färgad GMT ring är ju att man ska se skillnad på färgerna? Eller?
IMG_5182.jpeg

den här GMTn är däremot lite knepigare :)


GMTB 2024-04-09 at 21.15.33.jpg
 

fc2

Rolex
Mintgrön GS, IWC porto med turkos tavla samt VC:s galna 960 g tunga fickur med en halv miljon funktioner är godbitarna såhär långt tycker jag. Även Cartiers mono-pusher krono är bra.
 
Topp