• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wojtecki

Wettex

Cartier
Handlat en sub 16800 från Wojtecki. Allt gick smidigt och bra. Trevlig, påläst kille som svarar på alla frågor.
Rekommenderas.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Köpte en Rolex av wojtecki idag. Smidig affär, snabb kommunikation. Rekommenderas!
 

Ricrob

Patek
Jag hjälpte häromdagen en vän att köpa en Rolex DD av denne herre på distans. Det var en mycket smidig och trevlig erfarenhet. 100% goodguy!
 

card

Panerai
2-Faktor
Köpt av Woj och det gick perfekt hela vägen från visning till köp. Bjöd på lunch gjorde han också!

Goodguy och gör gärna fler affärer!
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Woj tipsade en kollega om min 116613, gick i god för och styrde upp så affär gjordes f2f i sthlm enligt mina önskemål.

100% goodguy! Skulle inte tveka göra affär med honom i framtiden, f2f såväl som på distans.
 

Reverso

Panerai
100% Good guy

Träffade @wojtecki face 2 face för en affär i 100+ klassen. Smidig, svarar snabbt, raka rör, inga konstigheter. Rekommenderas starkt!
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Gjorde nyligen en affär i klassen några hundra tusen. Tydlig och bra kommunikation inledningsvis. Vid träff f2f var allt som förväntat. Väldigt trevligt klocksnack i sommarsolen med utbyte av inte bara klockor utan också erfarenheter och tankar. Tack för affären, mycket fint!
 

Lunkan

Cartier
@wojtecki är 120% Goodguy!

Köpte en IWC Aquatimer och är supernöjd!

100% för att klockan var precis lika bra (lite bättre till och med) än vad som var beskrivet. Snabb, tydlig och trevlig kommunikation genom hela affären. Klockan kom väl paketerad som om den skulle skickats från butik.

Resterande 20% för att han ”slängde med” ett IWC-gummi och spänne i paketet. Inget som var beskrivet i annonsen men en grymt härlig överraskning när klockan anlände.

Jag gör gärna affär med denna herre igen 🙂
 
Topp