• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTF Tapatalk ?

rogart-63

Patek
Vad har hänt med tapatalk ? Ny uppdatering ? Men jag fattar inte riktigt hur det funkar ? Kan inte bläddra bland olika inlägg eller gå in på t.e.x Vintagedelen . Utan det finns bara Tidslinje,Trendande diskussion ,Premurerade inlägg . Likadant med alla forum som är anslutna till Tapatalk .Upprörd :arghh:
 

rogart-63

Patek
Bara jag som har problem .Kanske jag som är knäpp . Så här ser mitt Tapatalk ut . Från vänster till höger .Trendande diskussioner ,Timeline,Unread,Subscribed,participated . Var kan man bläddra . Gå in på köp och sälj ?

DSC02161.JPG
 

Minuteman

Rolex
Har fått samma ruttna tapatalk uppdatering som du rogart-63
Sub forumen går att hitta om du klickar på raden längst upp över bilden på din screenshot.

Dock är navigeringen i forumet helt kass nu. Varje tråd tar en tredjedel av skärmytan - ingen överblick alls :(
 

Minuteman

Rolex
Jag har kommit in i det nu .Men inte är den bättre än innan . Nä usch och fy .Det var bättre förr :D:shifty:
Håller med helt och fullt.
Överblicken blir kass när varje tråd tar så stor plats i listan.

En annan fråga, som någon kanske kan hjälpa till med. Hur bifogar man bilder med nyare versionerna av tapatalk? De kommer bara som en bilaga nu, inte som en del av inlägget.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Alltså iom den nya uppdateringen till android (och kanske ios) finns det någon som har ett bättre alternativ? Jag provade forum fiend (på android) men den hade ingen "nightmode" vilket går helbort.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Ett tips!

Hat surfat på tapatalk på IPAd sen det släpptes men inte förrän idag fick jag detta tipset av en it proffs i släkten:

Tangentbord före:
1b9e2b3d0a0d93b1b3052d04ef5e8475.jpg


Tangentbord efter:
8004e56daa0ef7a389c002a5b7705fde.jpg


Man kan tydligen dra isär tangentbordet så det blir lättare att skriva med tummarna :)

Cheers Chuck
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Håll båda tummarna breve varandra i mitten av tangentbordet sen särar du på dett varsitt håll så delas det :)
 
Topp