• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTS: Longines Legend Diver, Breitling Steelfish 42mm, Zenith

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Alla klockor ska väck! Tänkte köpa nåt annat istället. Kan vara intresserad av byte mot billig rolexsub (ca 23k max), tudorsub, Omega seamaster 300 eller kanske en PO. Har dock inga cash att lägga innan försäljning av klockorna är klar.

Longines Legend Diver med datum från sent 2011. Kommer på Sharkmesh, Nato svart/sand samt snyggt gummi. Bra skick. Finns märken på baksida bandhorn efter bandbyte samt 3 mm repa i glas vänster om kl. 6 (se bild, stör ej mig). Kvitto från uret.se kommer med och en longineslåda(ej den det brukar vara).
P1050223.jpg

P1050227.jpg

IMAG1372.jpg

IMAG1177-1.jpg

9000:-

Breitling Steelfish 42mm från 2005. Gjordes enligt uppgift endast under ca ett år så den är ovanligare och enligt mig schysstare än 44mm. Kommer även med ett viklås och svart läder samt ett rött Nato.
IMAG1339.jpg

IMAG1506.jpg

IMAG1377.jpg

IMAG1374-1.jpg

9000:-

Zenith dressare på tvåfärgat oanvänt Nato. Verket lite löst i boetten men håller tiden helt ok.
zenith1.jpg

zenith2.jpg

1300:-

Seiko 5 från 60-talet. Funkar helt ok.
IMAG1265.jpg

P1050239.jpg


600:-

Klockorna och jag finns i Kista. Kan även skicka efter betalning till bankkonto.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Re: WTS: Longines Legend Diver, Breitling Steelfish 42mm, Ze

Breitlingen är jag väldigt intresserad utav.
Har lite internetproblem, men skriver till dig imorgon från jobbet.
Godkväll
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Re: WTS: Longines Legend Diver, Breitling Steelfish 42mm, Ze

BUMP bytte nästan bort alla mot en flinga men affären föll på målsnöret så dom finns kvar.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Re: WTS: Longines Legend Diver, Breitling Steelfish 42mm, Ze

Bratten såld, kom och köp resten nu! Några bytesförslag kanske?
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Re: WTS: Longines Legend Diver, Breitling Steelfish 42mm, Ze

Bump. Kan även tänka mig nån stilig kronograf eller annan dykare än rolex/tudor/omega. Helst nåt mögligt med själ.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Re: WTS: Longines Legend Diver, Breitling Steelfish 42mm, Ze

Då var Longinesen såld. Bara Zenith kvar nu. Kom igen! 1200:- skickat. Om rek får du stå för det.

IMAG1593.jpg

IMAG1591.jpg
 
Topp