• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wydestream

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Tjena!

Skriv gärna omdöme här om du har bytt, sålt till eller köpt av mig. Tack på förhand!
 
Senast ändrad:

Makkanxd

Rolex
Gjorde ett f2f byte i 20k-klassen med Kim. Hela affären gick riktigt smidig från start till mål. Hoppas på flera affärer i framtiden!
//Makkan
 

Gaffel

Omega
Sprang in i Kim på Eriksson ur när jag var inne för att köpa en annan klocka, blev att jag sålde honom en 556. Trevlig kille, kan bara rekommendera!
 

JB_XII

Rolex
Köpt en klocka av @Wydestream och jag kände mig trygg från första konversationen till att klockan var i handen.
Smidig affär, snabb leverans och ett fantastiskt bemötande!
Jag gör gärna fler affärer med @Wydestream i framtiden, 110% Goodguy! :)
 

Moody

Rolex
Kopierat från Sinn-tråden.
Som de flesta sett så upptäckte jag att delar av yttre AR-beläggningen var kvar efter ett försök att polera bort den, så @Wydestream sa att jag skulle skicka tillbaka klockan till honom så skulle han gå till Erikson och polera bort resten, men sen fick jag ett PM från en medlem som hade haft samma problem med sin 556, ska tydligen vara väldigt svårt att få bort yttre ARen, fick då lite information om att han fick bra pris på glasbyte hos Richard på Erikson Urhandel i och med att det är så svårt att polera bort, så jag skickade ett PM till Richard och frågade honom om hur mycket ett glasbyte skulle gå på, fick ett väldigt bra kostnadsförslag. Sen skickade jag till @Wydestream och förklarade hur det låg till (med att det var i princip omöjligt att få bort yttre AR), så tyckte han att vi skulle byta hela glaset istället på klockan, och nu kommer vi till det sjuka som gör @Wydestream till den bästa personen jag någonsin handlat av!! Inte nog med att han erbjöd sig att sälja klockan separat utan läderbanden (som gjorde det svårt för mig att köpa klockan direkt) otroligt snällt ellerhur?? Sen skrev jag och bad snällt om han kunde vänta tills slutet av månaden då jag fick in nog med pengar för att köpa klockan utan banden, men då fick jag ett helt otroligt svar, han skrev ungefär så här "Vet du vad, jag har ett förslag. Om du vill kan du swisha över allt du har just nu och betala resten sen eller lite i taget, vet ju hur mycket du vill ha en 556." Alltså, tror inte ni förstår hur lycklig jag blir vid det här laget! Jag skulle äntligen få köpa en 556i som jag suktat efter så länge trots att jag blev utan sommarjobb, allt tack vare @Wydestream!! Och när jag inte trodde han kunde bli mer GG så skriver han sen att han står för hela glasbytet och alla fraktkostnader, nästan så att man blir tårögd vid det här laget!
Varför skrev jag ut detta? Jo, för att alla måste veta vilken toppenkille han är, är otroligt tacksam till att du gjort det här köpet möjligt för mig och hoppas jag kommer kunna gottgöra dig någon dag!!!
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en klocka i 80k-klassen av @Wydestream. Mycket smidigt lämnade han över den till en bekant som tog den tvärs över Sverige och hem till mig.
Allt väl och 100% GG :angel: som jag gärna gör affärer med igen! :)
 

Jofaaa

Cartier
Hjälpte en god vän till mig att köpa en Speedmaster av @Wydestream . Mycket smidig och trevlig affär! 100% GG! Gör gärna affärer fler gånger. Kan starkt rekommenderas!
 
Senast ändrad:

-RI-

Patek
2-Faktor
Gjorde ett byte av klocka med mellanskillnad till mig, inga som helst konstigheter.
Snabb betalning och trevlig kommunikation, rekommenderar verkligen @Wydestream 100%
 
Topp