Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Zazuki

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av zazuki, 20 juni 2016.

1. zazuki
    Trådstartare

zazuki Bonde

Från:
    Stockholm
    Skriv gärna en kommentar om du gjort en affär med mig :)

//Zazuki

2. Uffe

Uffe Biskop

Jag har sålt en Rolex till @zazuki Det var en mycket speciell klocka för mig som länge var min ögonsten och "keeper". Den kunde inte ha hamnat i bättre händer. Och det glädjer mig. Zazuki kom till Gbg med tåget från Stockholm och vi fick möjlighet att sitta ner och snacka lite klockor över en lunch på Centralen i samband med att klocka och pengar bytte ägare. Och jag måste säja, att det är ju precis så här man vill att en affär ska gå till. Smidigt och mycket trevligt hela vägen och ett fint möte f2f för att avsluta det hela. Jag uppskattar verkligen att zazuki bemödade sig att ta sig till Gbg för att hämta klockan. Snyggt! Så jag kan varmt rekommendera zazuki. En given good guy.

zazuki gillar detta.