• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zenith-tråden

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
IMG_5161.jpeg
 

Marand

Cartier
2-Faktor
Precis fått upp ögonen för el primero med tonneau boett. Hittar ingen återförsäljare i Sverige. Var får man lättast möjlighet att kika på en sån?
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Någon som har sett denna modell eller är det rykande färskt? Undrar prisbild och hur hög den är. Riktigt fin!

IMG_5488.jpeg


Verkar vara nytt från LVMH watch week.

Edit: Fler nyheter på sajten. Grön Chronomaster Sport var cool!

 

Dman

Omega

Verkar vara nytt från LVMH watch week.

Edit: Fler nyheter på sajten. Grön Chronomaster Sport var cool!


Riktigt fina! Sjukt habegär.
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Bra släpp från Zenith hittills. Gäller att hålla i plånboken fram till april så man vet vad mer som kommer från resterande märke. Zenith har öppnat starkt och ligger högt på min topplista.

Edit: fina bilder här:

 
Senast ändrad:

degiomg

Omega
Vissa kör wrist-shot med sina åk..... tror alla har sett en xc60 förr, även fast det är en bra bil :)
Men Tänkte att jag kör en El-Primero med min anlagda sandstrand på tomten.
:)
 

Bilagor

  • IMG_3628.JPG
    IMG_3628.JPG
    1.8 MB · Visningar: 15
  • IMG_3632.JPG
    IMG_3632.JPG
    780.5 KB · Visningar: 13

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
För japanska marknaden ser det ut som. Den blå i vitt gul är ändå lite najs. Begagnad priset var inte så farligt om någon har vägarna förbi Japan med eurobonuspoäng :)



Denna var snäppet finare:

 

Heinz

Cartier
Japp, den kom typ 2020-2021 och finns fortfarande att köpa. Det finns även en grön variant och det har funnits en blå (limiterad?). Även om jag tycker om alla så har den grå/svarta mest karaktär och liknar inget annat i samlingen 😊.
 
Topp