• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zodiac Sea Wolf Reissue auto NU 6000kr

IMG_1272.JPG
IMG_1142.JPG
IMG_1153.JPG
IMG_1154.JPG
Lite förvånad att det inte dykt upp fler av dessa på Klocksnack. Snygg, auto och med lite historia... För de som bryr sig om det.
Trevlig klocka är det hur som helst. White Sunray dial, vilket ligger nära silver. Den är i nyskick och mycket sparsamt använd. Dock repa på bakboett som jag inte kan förklara hur i h-vete den hamnade där...
Så nu tänkte jag kolla om någon vill byta. Har inga direkta idéer. Denna kostar 1000 dollars (+35% och frakt för att få hit den) och säljs inte i Sverige. Det cirkulerar en handfull i Sverige då de kan vara meckiga att få tag i. De har fortsatt ingen AD här. Säljer den gör jag för 6.000kr och bytesvärdet ligger någonstans mellan listpriset och det.
Men jag är som alltid flexibel och förhandlingsbar vid rätt klocka och trevlig kontakt. Sitt inte och lurka vid intresse utan skriv en rad.
Jag vill gärna ha hyggligt konkreta förslag. Uppge klocka, skick och eventuella pengar upp eller ner. Så får du ett blixtsnabbt svar.

Tillägg 17-04-18:
Delbyte med iPhone funkar. Men inget tidigare än iPhone 6. Plus är ett plus. Delbyte Marshall bt högtalare av större modell funkar också.

Inga returer.
Diameter: 40mm
Horn: 20mm
Verk: Stp 11.1 automatic
WR: 200m
Glas: Saffir
 
Senast ändrad:
Topp