• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ähh! Va f...n! Jag kan inte låta bli.. Man kan inte lära gammal gubbe sitta.. Det är ju fredag!!

Lunkan

Cartier
Idag blir det denna, jag hittade min länk till slut :)

8BA47121-ED1C-4DEC-B292-D11895C6A283-751-000000BADB68D9CB_zps19d3a133.jpg
 

Isodor

Audemars
KphiK6S.jpg


Regeringen jobbar kväll och jag har precis avnjutit middag ensam med hunden som sällskap, varvar ner till Max innan man går tillbaka till kneget nästa vecka..
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Snyggt RicVin. :)

Testa maila någon av de vanliga handlarna på VRF så löser det sig. Ser ut att vara en vanlig C+I-länk så borde inte kosta många slantar. Be din urmakare sätta fast den sen.

Kör låne-Tudor idag.

1_zps2131635c.jpg

Se nu till och köp den där Flingan Per.... blåa ND är snart sällsyntare än BC.... visst din polare... men jag hade satsat på att blåsa killen... 10 rök kontant.... han tar det....:baby:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vem det nu än är som ändrat rubriken i min tråd!! TACK SOM FAN! Mycket bättre än orginalet :)
 
Topp