Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du vill att folk ska skrika fejk för att inte modellen finns på Rolex hemsida är det en bra idé att flytta.@daviden kan du flytta denna så jag ej blir attackerad av vintage maffian elr ska jag försöka fixa det?
Ville bara vara hjälpsam och visa TS att det fanns en tråd för ämnetOroa dig inte. @Torsten tillhör någon annan maffia så tråden kan gott vara kvar här.
Äkta och ser riktigt fin ut om skadan sitter i glaset. Prismässigt närmar vi oss 30', exakt hur långt ifrån vi är vet jag faktiskt inte.
@daviden kan du flytta denna så jag ej blir attackerad av vintage maffian elr ska jag försöka fixa det?
Ser bra ut, tror denne har det som kalles "bombay" lugs tidlig 50tallEn vän till mig har fått ärva denna klocka och hon undrar om den är äkta och vilket värde den har om den är äkta.
Enbart klocka finns, dvs inge box/cert...!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Då är det konstaterat att den är äkta, flyttas tråden (klockan) per automatik till köp & sälj nu?
Det var ett riktigt läckert ur minsann...