• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Äkta Rolex?

200 k i månaden är värdelöst alltså? Rimligt! Jävla översittare :p
Huh?
Nån skrev att klockan, D/D Platina, kostade som 2-3 årslöner. Nån annan kontrade och undrade om han menade månadslöner, men när vederbörande då stod på sig så poängterade jag bara att månadslönen bör vara ganska kass om 2-3 årslöner motsvarar 400k(ish).
Men. Nog om det.

Huh?
Nån skrev att klockan, D/D Platina, kostade som 2-3 årslöner. Nån annan kontrade och undrade om han menade månadslöner, men när vederbörande då stod på sig så poängterade jag bara att månadslönen bör vara ganska kass om 2-3 årslöner motsvarar 400k(ish).
Men. Nog om det.
Isåfall skrev du fel, för det inlägget jag citerade står det 400k delat på 2-3 ger en ganska värdelös månadslön! :)

Isåfall skrev du fel, för det inlägget jag citerade står det 400k delat på 2-3 ger en ganska värdelös månadslön! :)
Well.
Om man läser vad daveid skrev (som jag citerade) så framgår det förhoppningsvis vad som menas.
Men visst, jag kunde säkert ha skrivit det tydligare. Trodde väl kanske aldrig riktigt att någon skulle haka på - oavsett om jag nu pratade månads- eller årslöner.

Allt tyder på att den är äkta.
Storleken på kronan, länken, datumbubbla, datumfönster och att det är en Day-Date i stål är ett plus.
Tänk dig att du är 16 år och har köpt den där klockan och sen frågar på ett klockforum och får det där svaret. Tänk dig glädjen hos den här 16-åring som ser en massa pengar framför sig. Tänk dig sen hur kul det är att få reda på att någon bara "skojade".

Ja, jag har mens.

Tänk dig att du är 16 år och har köpt den där klockan och sen frågar på ett klockforum och får det där svaret. Tänk dig glädjen hos den här 16-åring som ser en massa pengar framför sig. Tänk dig sen hur kul det är att få reda på att någon bara "skojade".

Ja, jag har mens.
Besvikelse är en lärdom Torsten.

På de flesta kopior ser det iaf ut som att det försökt lite grann att efterlikna, men här har någon trött jävel bara kisat och sagt "fuck it, close enough"

Tillbaka
Topp