• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen är den här!

calzone

Vacheron
mrMyagi skrev:
JakobZ skrev:
Grattis igen, men tänkte på en sak, vad har hänt med länken? Den ska ju vara borstad i de stora bitarna och blank i de mindre i mitten? Gå och köp dig lite våtslippapper och slipa till länken!

Förra ägaren polerade den! Han hade ägt den i 14 år och polaerade den för ett par år sen, vill skicka in den till omega efter sommaren för att byta ut bezeln då kan väl de fixa länken? Eller finns det något bättre ställe att skicka in den?


http://www.youtube.com/watch?v=Xu2Swung6VY

;)
 

Edin

Panerai
Grattis!
Omega SMP är en klassiker i min bok. :)

Gentle_Giant skrev:
mrMyagi skrev:
Gentle_Giant skrev:
Grattis! Och bra kämpat på läkarlinjen, se bara till nu så att du inte blir kirurg eller dyl. så du kan bära dina dinkor på ditt framtida jobb! :)


haha det är just kirurg jag vill bli!

Du får gå över till att samla boettknivar då :lol:

Mja..
Jag får hellre en SMP eller en Sub kvarglömd inne i kroppen efter en operation. :lol:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Äntligen är den här!

Grattis till en av de läckraste klockorna på denna sidan jättedyrt!!

Kul att Du hittade Din! Min hälsar så gott... :D
IMG_1250_zpsd4342e55.jpg
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Seikoman87 skrev:
mrMyagi skrev:
JakobZ skrev:
Grattis igen, men tänkte på en sak, vad har hänt med länken? Den ska ju vara borstad i de stora bitarna och blank i de mindre i mitten? Gå och köp dig lite våtslippapper och slipa till länken!

Förra ägaren polerade den! Han hade ägt den i 14 år och polaerade den för ett par år sen, vill skicka in den till omega efter sommaren för att byta ut bezeln då kan väl de fixa länken? Eller finns det något bättre ställe att skicka in den?


http://www.youtube.com/watch?v=Xu2Swung6VY

;)
Det gjorde ont i mig när han bände, slet och skavde med den metallkniven!
En annan tanke, vill man inte trycka på bezeln innan man limmar inlägget, så att det centreras ok?
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Seikoman87 skrev:
mrMyagi skrev:
JakobZ skrev:
Grattis igen, men tänkte på en sak, vad har hänt med länken? Den ska ju vara borstad i de stora bitarna och blank i de mindre i mitten? Gå och köp dig lite våtslippapper och slipa till länken!

Förra ägaren polerade den! Han hade ägt den i 14 år och polaerade den för ett par år sen, vill skicka in den till omega efter sommaren för att byta ut bezeln då kan väl de fixa länken? Eller finns det något bättre ställe att skicka in den?


http://www.youtube.com/watch?v=Xu2Swung6VY

;)

Lämna in, huuva denna film ger mig iskalla kårar i klocktarmen
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi sa ju att det skulle bli dyrt att hänga här. ;)
Bra jobbat med plugget!
 
Topp