• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen Fredag igen.....

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Blir en bra Tag i Tag. Högtryck och överhängande risk för en skvätt svalkande sommaröl. Ha en skön gtg, kommer följas med spänning
sena7a8a.jpg


Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Finaste ädla krokostronken på, får lite nyårsvibbar faktiskt.

LA DINKA SÜLWESTER
A. Tennyfilio/E. Fredino

Ding, dinka, dong in tuff sülwesternatta
al boreal neon et terrans glace;
antiko anno kojas quasi kass…
ding rekviem sür akva et rabatta.

Ding in novella et dong wæck senilo
in tremulant annal-moment primær.
Ding wæck la bluff ex tellus’ landamær,
et dong in pravda pro noj instabilo.



(Översättning till Transpiranto av ludwig hagwald ur grönköpings veckoblad Notera den korrekta användningen av "dinka"!)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nä faan! Snart dags att dra reglerna för den här jävla tråden igen. Strax efter 02 är INTE ok att starta. Särskillt inte när man snaskar wirre och ostbågar. Det tyder inte direkt på att man börjar sin dag då utan snarare avslutar den föregående. Sen var det några andra tjuvstartare också men jag tror det beror på tidsskillnaden mer än att man vill trotsa fredgstrådens gyllene regler. Vilka regler det är? ANVÄND SÖK FUNKTIONEN FÖR HE....! ;-)
Som straff för detta tilltag så får ni följa med på en rundtur i trädgården.
Å visst fan är det skönt m fredag:)


Plopp å rosa blommor... Såg nästan ut som jabla hade samma blomster som bakgrund idag. Lite mer sofistikerad klocka på hans arm kanske. Å andra sidan har vi ju sett hur han kör Vält så han borde ha en Plopp !!
image.jpg

Plopp och utslagna Amsterdamtulpaner..
Tulpaner vs Rådjur 1-0 detta år :)
image.jpg

Å så den nästan obligatoriska "vyn över fjärden" bilden. Ser ut att bli en skön em och kväll för oss GTGare:) Vi ses i solen i eftermiddag mina vänner!!
image.jpg
 

Apansson

Torpare
Nä faan! Snart dags att dra reglerna för den här jävla tråden igen. Strax efter 02 är INTE ok att starta. Särskillt inte när man snaskar wirre och ostbågar. Det tyder inte direkt på att man börjar sin dag då utan snarare avslutar den föregående. Sen var det några andra tjuvstartare också men jag tror det beror på tidsskillnaden mer än att man vill trotsa fredgstrådens gyllene regler. Vilka regler det är? ANVÄND SÖK FUNKTIONEN FÖR HE....! ;-)
Som straff för detta tilltag så får ni följa med på en rundtur i trädgården.
Å visst fan är det skönt m fredag:)


Plopp å rosa blommor... Såg nästan ut som jabla hade samma blomster som bakgrund idag. Lite mer sofistikerad klocka på hans arm kanske. Å andra sidan har vi ju sett hur han kör Vält så han borde ha en Plopp !!
image.jpg

Plopp och utslagna Amsterdamtulpaner..
Tulpaner vs Rådjur 1-0 detta år :)
image.jpg

Å så den nästan obligatoriska "vyn över fjärden" bilden. Ser ut att bli en skön em och kväll för oss GTGare:) Vi ses i solen i eftermiddag mina vänner!!
image.jpg
Fan vad ploppen är fulsnygg. Habegär!
 
Topp