• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Äntligen fredag!!!

Skönt med fredag, trevlig helg till er alla!:)

image.jpg

hjälp. jag. har. köpt. en. batteridinka.

läste in mig på stämgaffel för många år sen men köpte aldrig nån (accutrons är ju generellt sett asfula), men så dök denna upp på bukten och hummade mitt namn...

Nästan komiskt tidstypisk logga av UG, det var väl vid den här tiden nånstans företaget tappade kompassen...

Den ligger perfekt på gränsen mellan gammalt o nytt, mysigt kupat plexi och tritium o en tidhållning som får COSC att gömma sig under en sten...

rätt snyggt bearbetat verk ändå

erkänner också villigt att jag har en "C-case, blå tavla och stickindex"-fetish... kanske bar min barnmorska en "oh-so-fashionable" ny blåtavlad klocka vid min förlossning (1970)? ...jag har nästan tappat räkningen... här är några föregångare...

omegan är inte min, jag hade en likadan, men innan jag blev så störd att jag började fotografera mina klockor för att visa för andra män på nätet... :confused:

Tillbaka
Topp