D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför skulle Breguet vara bättre? Kollade och ser ut som denna skulle ha bättre kvalité än Breguet och vara mer hållbar.Nä köp något bättre, Breguet typ
Precis det jag tänkte, att bära den Casual, och varför skulle jag inte våga? Vad tänkte du på?Har du tänkt tanken så kör så det ryker...bär den casual och njut av att vara den som vågade![]()
Sluta trollaVarför skulle Breguet vara bättre? Kollade och ser ut som denna skulle ha bättre kvalité än Breguet och vara mer hållbar.
Att bära den med confidence, inte alla som pallar att mantla upp en UN hourstriker.Precis det jag tänkte, att bära den Casual, och varför skulle jag inte våga? Vad tänkte du på?
Jag fattar absolut inte vad du menade där. Varför skulle man i Ryssland bära sånt?Att bära den med confidence, inte alla som pallar att mantla upp en UN hourstriker.
They are PUT(t)INg their backs into it...Jag fattar absolut inte vad du menade där. Varför skulle man i Ryssland bära sånt?
Du kan se det som en hypotetisk fråga där du antar att jag inte har råd att köpa denna men att jag ställer frågan ändå.En person som har råd att köpa en sådan här klocka frågar inte denna typ av frågor.
NopeHej,
Jag undrar om denna klocka på bild skulle passa en 27 årig man?
Jag själv tycker om den och den ger en intryck av elegans i original nivå utan att sticka ut med märke. (vilket skulle representera mig).
Nej tåget gick vd 26årHej,
Jag undrar om denna klocka på bild skulle passa en 27 årig man?
Jag själv tycker om den och den ger en intryck av elegans i original nivå utan att sticka ut med märke. (vilket skulle representera mig).
Har du kvar honom??
Absolut!Har du kvar honom??![]()
Elegant och smakfull!Känns spontant som mesigt val, skall det vara Ulysse Nardin skall det vara Hourstriker Erotica Jarretiere. Om man är rysk oligark dvs gvs.
![]()
![]()
Introducing the Ulysse Nardin Hourstriker Erotica Jarretiere - A complicated erotic watch - Monochrome-Watches
Introducing the Ulysse Nardin Hourstriker Erotica Jarretiere - A complicated erotic watch with automatons and strike of the hours and half hoursmonochrome-watches.com
Känns spontant som mesigt val, skall det vara Ulysse Nardin skall det vara Hourstriker Erotica Jarretiere. Om man är rysk oligark dvs gvs.
![]()
![]()
Introducing the Ulysse Nardin Hourstriker Erotica Jarretiere - A complicated erotic watch - Monochrome-Watches
Introducing the Ulysse Nardin Hourstriker Erotica Jarretiere - A complicated erotic watch with automatons and strike of the hours and half hoursmonochrome-watches.com
Faktumet är följande:Jag tycker verkligen att den ger "intryck av elegans i original nivå"
![]()
Faktumet är följande:
Det fanns en gång en sorglig kille som visste exakt vad han skulle ha, han tyckte sig ha bättre musiksmak än andra men ändå så låg han med en ful tjej. Han var givetvis mycket smart också (enligt sig själv)