• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det en pizzaklocka eller...?

Nå?

  • Pizza

    Röster: 73 57.5%
  • Pizza inte

    Röster: 54 42.5%

  • Totala väljare
    127

bjrn

Panerai
2-Faktor
Köp en!
Jag köpte en
Jag inte tålde materialet (allergi), men det mindes jag inte när jag köpte min andra.....jag tycker de är så snygga så att jag förträngde allergin vid köp två, men det höll inte många dagar utan jag fick sälja igen.....:(
 

Blue Note

Omega
image.jpeg
"Sommarkatt" är min metafor för en blå 16613.
Passar till allt för den passar inte till något, om det är rätt bör man vara säker på innan man drar kortet.
Stiligt!
 

t-h-e-p-i.m-p

Breitling
Min vän som casha en tvårummslägenhet för 9 miljoner har denna 16613 och säger att det är singellivet som gäller. Har aldrig sett honom bakapizza bara äta svenskhummer för 1000kr/kilo
 

Espresso

Cartier
Köp en!
Jag köpte en
Jag inte tålde materialet (allergi), men det mindes jag inte när jag köpte min andra.....jag tycker de är så snygga så att jag förträngde allergin vid köp två, men det höll inte många dagar utan jag fick sälja igen.....:(
är där hög nickelhalt i materialet eller vad gjorde att du fick allergi?
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Oavsett hur dyr hummer man käkar så måste man vara medveten om vad den klockan sänder ut för signaler @Sundancekid . Att det luktar gubbe, bilhandlare, infisen läderkläsel eller för all del pizzabagare om den klockan är nåt man får ta med i beräkning när man köper ( @aleks :D ) Men det behöver inte vara nåt negativt, allt beror självklart på hur man bär upp och använder klockan.
Farsan köpte sin ny 1996 på en utlandsresa. Han slängde, box, cert och kvitto i papperskorgen och satte på den på armen. Han har burit den dygnet runt sen dess, förutom när den har varit på reparation. Här efter att han lindat kedjan till båtbojen runt armen.
beatern.jpg
IMG_2588.JPG
IMG_2788.JPG
 

Laban3000

Omega
Schysst klocka oavsett :) Sen är det som sagt ovan, hur du bär upp den också. Passar du i modellen så spelar det väl mindre roll om du bakar pizza eller sitter på Wallstreet och är miljonär?
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Oavsett hur dyr hummer man käkar så måste man vara medveten om vad den klockan sänder ut för signaler @Sundancekid . Att det luktar gubbe, bilhandlare, infisen läderkläsel eller för all del pizzabagare om den klockan är nåt man får ta med i beräkning när man köper ( @aleks :D ) Men det behöver inte vara nåt negativt, allt beror självklart på hur man bär upp och använder klockan.
Farsan köpte sin ny 1996 på en utlandsresa. Han slängde, box, cert och kvitto i papperskorgen och satte på den på armen. Han har burit den dygnet runt sen dess, förutom när den har varit på reparation. Här efter att han lindat kedjan till båtbojen runt armen.
beatern.jpg
IMG_2588.JPG
IMG_2788.JPG
Hahaha. Vad menar du nu?

Din farsa är för övrigt shef
 

UNO

Panerai
Tror faktiskt att Mauro Scocco
Oavsett hur dyr hummer man käkar så måste man vara medveten om vad den klockan sänder ut för signaler @Sundancekid . Att det luktar gubbe, bilhandlare, infisen läderkläsel eller för all del pizzabagare om den klockan är nåt man får ta med i beräkning när man köper ( @aleks :D ) Men det behöver inte vara nåt negativt, allt beror självklart på hur man bär upp och använder klockan.
Farsan köpte sin ny 1996 på en utlandsresa. Han slängde, box, cert och kvitto i papperskorgen och satte på den på armen. Han har burit den dygnet runt sen dess, förutom när den har varit på reparation. Här efter att han lindat kedjan till båtbojen runt armen.
beatern.jpg
IMG_2588.JPG
IMG_2788.JPG
Favoritklockan på K-S.
 

X-san

Omega
Tycker den rollen var riktigt festlig! Säkert tjusig på damer.. Vit urtavla is da shit! Även fast jag äger en med blå urtavla.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Hellre stål i mitt tycke.

Jag tycker att den är för stökig & det är väl det som faktiskt tilltalar personerna som bär den.
 
Topp