Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen en liten bild iallafall (Teslan, överst till höger på bilden)på auktioner, resor och KS?
Så här ser mitt junk ut, hur ser ditt junk ut?
Tyvärr saknas lite som ligger kvar på hyllorna..
![]()
Jag protesterar å det grövsta mot att en Seiko "Pogue" kallas junk.
Som herr Lidbom hade uttryckt det "Trams"
![]()
Coolt att du har en blå och en gul.Alltså junk på ett positivt vis! Om du tittade så såg du att jag hade två!
Coolt att du har en blå och en gul.
Kudos!
på auktioner, resor och KS?
Så här ser mitt junk ut, hur ser ditt junk ut?
Tyvärr saknas lite som ligger kvar på hyllorna..
![]()
KS klockan = Junk ?
Ja jag ser det nu när du påtalade det, sälj den till mig då ! Kan nog skaffa fram ett par speedos här på Island som betalning !Notera även att @Spencer66 har med sin![]()
Nja. Den får stanna.Ja jag ser det nu när du påtalade det, sälj den till mig då ! Kan nog skaffa fram ett par speedos här på Island som betalning !
Förstod nästan det ! Kudos till digNja. Den får stanna.
I helsike du kör med detta till tippen min gode man !Blir tippen på fredag, ska bli så jäkla skönt att bli av med lite gammalt värdelöst skrot...
![]()
Äh ingen ide att spara massa gammalt skrot...I helsike du kör med detta till tippen min gode man !
Ah you win ! Säg ändå ett pris så jag kan somnaÄh ingen ide att spara massa gammalt skrot...
Ah you win ! Säg ändå ett pris så jag kan somnaÄh ingen ide att spara massa gammalt skrot...
Ah you win ! Säg ändå ett pris så jag kan somna
Är det en UG i guld som ligger där till vänster i bilden?Blir tippen på fredag, ska bli så jäkla skönt att bli av med lite gammalt värdelöst skrot...
![]()
Tyvärr inte solitt guld. Ug från 1955Är det en UG i guld som ligger där till vänster i bilden?
Riktigt snygg!Tyvärr inte solitt guld. Ug från 1955
![]()