Wazem
Basic
Är det någon som har handlat hos ELady? http://global.elady.com/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, tack!Hej,
Överlag 25% plus en mindre avgift för tullhantering
Hej,
Nu har jag gjort ett litet inlägg i paketöppningstråden som ni kan kolla på, jag tycker erfarenheten var mer än okej även om svaren dem gav var rätt generiska och klockan kanske inte var helt som beskrivet och att dem polerar alla klockor som det ser ut som. Överlag tror jag det är en kosher handlare och det man ska vara noga med är att ställa frågor om servicehistorik, skick och så vidare då beskrivningen på varje enskild klocka inte är optimal.
TackJag gjorde inköpet nästan som en delbetalning, köpte min 74000N billigt, det var fin och polerad bra, dock var glaset lite repat vilket inte spelade någon större roll eftersom jag ändå hade budgeterat för service och just glaset hade man kunnat fixa med lite tandkräm. Klockan var inte i det bästa skicket invändes och var i servicebehov och ligger nu inne hos Rob E. Så jag tror chansen alltid finns att de inte är helt tipptopp invärtes, framför allt eftersom de köper upp använda klockor och polerar upp dem att det alltid finns en risk att det är en klocka som behöver service man kommer få. Sen skriver dem ut om dem har genomgått en overhaul vilket då bör betyda att klockan har genomgått en service. Det gjorde det inte på min. Som jag förstår det kollar dem alla klockor för att se att dem är original men service ger dem inte till många. I så fall får man nog ställa en rad frågor till dem gällande skicket av urverket.