• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Är Dj stål/guld 36 mm en tjejklocka?

Är Dj stål/guld 36 mm en tjejklocka?

• Totala väljare
    102
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
haha, vad är syftet med frågan?
Jag visste inte att det fanns regler för materialval i klockor. DJ36 i TT på Jubilee är fortfarande vad jag tänker på först när jag tänker Rolex.
Passar grymt på både tjejer och killar, unga bodybuildare och gamla tanter, trötta styrelseledamöter och unga damer.
Skaffa en!

Tvåtons till hoodie och skitiga trainers? Känns som omngemene man skulle tro att den var köpt på ur och Penn.. Eller kanske nån Thaiversion om du skulle VISA brudarna texten där det står Rolex.
Men vad vet jag. Såg jag en "tvåtons" på nån i munktröja, adidasbrallor el trasiga jeans och skitiga sneakers av den billigare sorten så skulle JAG tro att det var en parfymklocka, och tagit för givet att personen hade en bra fejk, om han tvingade upp den i ansiktet på mig så jag såg texten/glasbubblan.
Jag utgår ifrån att kan man lägga 120k på en klocka så borde man redan ha köpt kläder.

Och som nån så, nej, det är ingen tjejklocka. Men den är betydligt snyggare på en tjej, än en kille. Och den här en förmåga att se ut som en gubbklocka. Få yngre män klarar att bära upp en TT DJ lika bra som en i stål eller helguld.

Men trivs DU med klockan och känner att den passar DIG och din stil så köp den?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp