• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är något heligt?

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Är något heligt?

theargonaut skrev:
Trodde min Flinga från mitt födelseår skulle sitta säker, men nu funderar jag lite på att flippa den för annat...

Dagens bilder




/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Den är riktigt fin! Du tror inte att du kommer att ångra dig isf?

skickat med telefonen.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Min första riktiga klocka, Longines hydroconquest, kommer aldrig säljas.
Dels på grund av att den har ett slags affektionsvärde, men samtidigt pga att jag köpte den ny från AD, och ser inte poängen i att sälja för en betydligt lägre summa.

Sedan tror jag att man måste avgöra själv hur rolig en klocka verkligen är. Ibland får jag känslan av att vissa bestämmer sig att göra en klocka till en keeper, mest för sakens skull.
Typ; "ååhh jag vill så gärna ha en X... men jag har inte råd, och jag kan ju inte sälja Y, för den har jag ju sagt att det är en keeper"
 

AndyK

Cartier
Har inga jag vill göra mig av med just nu, är för ny i klocksvängen. Men man vet aldrig i framtiden.

Jag blir dock grymt avis på de som har en Monaco i sin samling. Hade jag haft en sån, hade den aldrig lämnat mig.
 
Topp