• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ärlighet...

raden mas

Omega
Var hemma hos en kund idag.Efter mötet gav han mig en komplimang för min klocka,en Seiko Diver.Så jag gav han en komplimang för hans Suunto,och han sa han gillar klockor.Då säger han:eek:ch där ligger en Breitling,och pekar på en tokfake klocka med "tourbillon".
Eftersom jag var på kundbesök så sa jag inget annat än "oj vad fin",men efteråt i bilen så maler det i bakhuvudet... :confused:
 

Glusch

Cartier
Man kan ju hoppas att han var så blåst att han inte hade någon aning om att den var fejk, vilket i och för sig inte gör det hela mycket bättre. Hemskt däremot när folk medvetet skryter med fejk-produkter. Men i de flesta situationer får man dock just knyta näven i fickan och hålla inne med det man vill säga.
 

Oew

Rolex
Kan dock säga att den modellen är så orimlig i verkligheten att till och med en äkta knappt går att urskilja från en fake! Efter att ha känt på den så är den onekligen det stekigaste man kan ha. Tror @Gold har nån bra bild när han prövade den med
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Kan dock säga att den modellen är så orimlig i verkligheten att till och med en äkta knappt går att urskilja från en fake! Efter att ha känt på den så är den onekligen det stekigaste man kan ha. Tror @Gold har nån bra bild när han prövade den med

Haha denna skönhet som Bo Berggren hade hemma i somras
image.jpeg


image.jpeg
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Ibland kan man inte förstå att det finns äkta sånna. Vist finns detfolk som gillar det men jag är tyvärr inte en av dom :)
 
Topp