Zingo
Silver
Nu blev det bättre. Men gillar fortfarande canvas mer på den."End-link" problemet löst. Snyggt eller fult? Ärligt svar skulle uppskattas..Behålla eller gå tillbaka till canvas?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu blev det bättre. Men gillar fortfarande canvas mer på den."End-link" problemet löst. Snyggt eller fult? Ärligt svar skulle uppskattas..Behålla eller gå tillbaka till canvas?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jasså..??Nu blev det bättre. Men gillar fortfarande canvas mer på den.![]()
Alla 3? Menar du länk (Med ends) , gummi och canvas?Byt varannan gång du bär den istället?
Alla tre funkar (dvs med ändlänkarna)
Ja vad annars?Alla 3? Menar du länk (Med ends) , gummi och canvas?
Den kom med gummi. Ska jag betala 2k för en länk till en klocka som används som beater? Onödigt..Marathon har en av de snyggaste och skönaste "oysterinspirerade"-länkar jag haft och sett med sina fasningar. Varför hålla på med konstiga länkar? Beställ en riktig länk!
Det som är frågan? Kan inte bestämma mig. Gillar canvas och gummi och länken med end-links. Aftermarket Oyster länken var väldigt bekväm faktiskt. Men tänker samtidigt, kanske borde köra med canvas ele gummi, då länkar är så himla vanligt och har det typ på alla mina klockor...vad tror ni om racing läder? Kanske ser konstigt ut på en dykare?Personligen hade jag kört mest på canvas och varvat med sista länken där ibland, men den stora frågan är ju inte vad alla andra tycker.
Vilket alternativ gillar du bäst?
Dåså. Då ska du varva mellan de tre. Saken är biff!Kan inte bestämma mig. Gillar canvas och gummi och länken med end-links.
Ok jag fattar ej logiken men ändå... Skulle man inte ha en kanonlänk som dessutom är väldigt prisvärd till en beater?Den kom med gummi. Ska jag betala 2k för en länk till en klocka som används som beater? Onödigt..
Saken är att länken kostar ca 2000kr och klockam mellan ca 3-3500kr beggat. Skulle jag köpa en orginallänk för 2000kr, så höjer det inte så mkt värdet på klockan..Ok jag fattar ej logiken men ändå... Skulle man inte ha en kanonlänk som dessutom är väldigt prisvärd till en beater?
Har du länk där du köpte nylon bandet?Till både Tsaren och Gsaren har jag använt Heavy Duty Tactical Nylon strap fr Top Specs US, härligt tjocka och robusta band mörkröd ( S.A.R.) tror inte de har den färgen längre eller svart med brushed hardware men det bästa och skönaste bandet IMHO har nog varit ett Bonetto Cinturini RAF Pilot rubber band 20 mm (one piece strap/band).
Finns/fanns bara med polished hardware men det brydde jag mig inte så mycket om.Riktigt najs strap. Sålde båda klockorna men behåll bandet. Så skön var det
https://www.amazon.com/Bonetto-Cinturini-1-Piece-Model-298/dp/B00TJ1U4KC
Såg ut som det
Mvh
J.J.
Jag säger länken till 100%Så i slutändan??Hmm??![]()
![]()
![]()