• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Året som gått. Klockan som bars mest under 2021

Det hat varit Omegan som har fått mest handledstid i år, även om den mest legat i lådan sedan nyinköpet i november.
9F5F01AD-1A5A-45AB-A80A-3B3444144D28.jpeg

Tyvärr inte, men kanske måste göra ändring på det lagom till årsskiftet 2022! Om inte annat kul att kunna följa upp och se vad som används och inte🙏
Precis, skriver in när klockan köps och eventuellt säljs. Sedan fyller jag i vilken klocka som startar dagen. Ser tex att min chopard från pappas morfar bara använts 2 gånger medans speedyn har 20%
Lycka till!
Nu ska jag inte skriva mer i tråden, så vi får se lite klockor istället 👍

Blandade vinnare;

Jag tror faktiskt att Aqualanden fått ett år till med flest tillfällen, vilket är både kul och oväntat - i hård konkurrens med långtidsfavoriten ExpII som har cementerat sin plats som keeper. Den har oplanerat varit med när ett barn kom till världen och kanske får hänga med på ett till i kommande år om allt går väl. På tal om barn är det anledningen till att den gamla G-Shocken är med; den har nog fått flest timmar på armen, då den ofta får hänga med när det är bökiga nätter i barnkammaren (då det är den enda klockan jag äger med belysning). Squalen bar jag bara en gång; i praktiken nonstop från maj till augusti. Årets mest positiva tillskott i lådan, tveklöst!

36A68C3D-AB74-433D-B766-A695D2E32369.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp