• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årets andra... battery inside!

firman

Cartier
Nice jonas! Jag har faktist börjat att då upp ögonen för dom här :) kommer pm'a dig några frågor inom kort, hoppas det är ok.

Grattis!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Några nya bilder i bättre ljus.

20140118_112643.jpg
20140118_112620.jpg
20140118_112648.jpg
20140118_112653.jpg
20140118_112727.jpg
 

Tommytvigg

Cartier
Jäkla snygg klocka du köpt. Hur är det om du jämför med en vanlig DJ, bär den större tack vare formen på boetten?
Personligen önskar jag det då 36 ser litet ut på mina armar.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
TICK-TACK-TICK-TACK!

Eller hur?

Grattis!

A

Edit: de svarta visarna hör ihop med en så kallad Buckley-tavla, om det inte redan har sagts.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jäkla snygg klocka du köpt. Hur är det om du jämför med en vanlig DJ, bär den större tack vare formen på boetten?
Personligen önskar jag det då 36 ser litet ut på mina armar.
Tack!
Den bärs något större än en DJ beroende på boettformen men inte minst tack vare den maffiga länken som är lika bred som boetten närmast klockan.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
TICK-TACK-TICK-TACK!

Eller hur?

Grattis!

A

Edit: de svarta visarna hör ihop med en så kallad Buckley-tavla, om det inte redan har sagts.
Hehe, hade lite farhågor att den skulle ticka olidligt högt men det gör den inte. Den hörs tydligt men inte alls störigt, jag tycker tickandet är rogivande. En klocka med mycket karaktär!
 
Topp