Tack! Svart är faktiskt en möjlighet. Får googla lite bilder.Grattis Jonas, OQ ser väldigt trevlig ut och jag röstar på svart tavla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Svart är faktiskt en möjlighet. Får googla lite bilder.Grattis Jonas, OQ ser väldigt trevlig ut och jag röstar på svart tavla![]()
Inte säker på att jag gillar romerska index. Lutar nog mot att jag säljer visarna till nån bättre behövande.Visarna tillhör en Buckley-urtavla. Du får skaffa en sån (visarna är oftast svårare att hitta än urtavlan). Kommer bli riktigt snyggt.
Tack! Både tavla, boett och länk är i mycket bra grundskick. Länken har en del hairlines och boetten några lite mindre skrap.Snygg - grattis. Klockan verkar vara i mycket fint skick.
Tack. Man får passa på, inte många timmar per dygn det är ljust nu. Den fick hänga med till pulkabacken på fotosession.Riktigt fina bilder.
Tack!Jäkla snygg klocka du köpt. Hur är det om du jämför med en vanlig DJ, bär den större tack vare formen på boetten?
Personligen önskar jag det då 36 ser litet ut på mina armar.
Hehe, hade lite farhågor att den skulle ticka olidligt högt men det gör den inte. Den hörs tydligt men inte alls störigt, jag tycker tickandet är rogivande. En klocka med mycket karaktär!TICK-TACK-TICK-TACK!
Eller hur?
Grattis!
A
Edit: de svarta visarna hör ihop med en så kallad Buckley-tavla, om det inte redan har sagts.