Aurum skrev:Klockornas kung, Midas!
Ja, då var det avklarat! Vad skall man köpa nästa år....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aurum skrev:Klockornas kung, Midas!
Aurum skrev:Aurum skrev:Klockornas kung, Midas!
Aurum skrev:Aurum skrev:Klockornas kung, Midas!
Molle skrev:
masterkiller skrev:Molle skrev:Coolt, ser fram emot lite av dina egna grymma bilder på den, Seiko måste börja ta sexigare bilder på sina dinkor....IRL så är dom grymma men produktbilderna är katastofala (gäller inte bara Seiko...)
Ricrob skrev:Nu efter några dagar med 40 mm Sub 16613 på armen, så är jag övertygad om att just 40 mm räcker fint, så jag skulle nog våga säga att en Rolex GMTII-C ligger i siktet på allvar under 2013.
vaniljglass skrev:Ricrob skrev:Nu efter några dagar med 40 mm Sub 16613 på armen, så är jag övertygad om att just 40 mm räcker fint, så jag skulle nog våga säga att en Rolex GMTII-C ligger i siktet på allvar under 2013.
GMTcn bärs dessutom lite större pga den tjockare boetten.. så det ska nog vara perfekt![]()
Porsan skrev:-Rolex DD 1803
-Denkes Glycine Lagunare
-Rolex Explorer 1016 från -78?
-Kanske även något litet spontanköp, Black Bay?
Den som lever får se...
Porsan skrev:Porsan skrev:-Rolex DD 1803
-Denkes Glycine Lagunare
-Rolex Explorer 1016 från -78?
-Kanske även något litet spontanköp, Black Bay?
Den som lever får se...
One down three(?) to go!
yonsson skrev:Dream on! :mrgreen:Molle skrev:4) Spring Drive Tuna![]()
Seriöst...!? Isåfall kan det vara den enda Tunan jag tycker är snygg... Är det guld vid vridningen och kronan..? Vad kommer den kosta tro?Molle skrev:yonsson skrev:Dream on! :mrgreen:Molle skrev:4) Spring Drive Tuna![]()
Hupp! SBDB008 nedan (bild från Seikos hemsida. Långt in dock...)
80talisten skrev:Vad kommer den kosta tro?
Chrisse skrev:Men målet under första halvan av 2013 är IWC Spitfire doppel chrono "panda" 371802/06
80talisten skrev:Är det guld vid vridningen och kronan..?
Molle skrev:80talisten skrev:Är det guld vid vridningen och kronan..?
Yes, "guld". Modellerad på gamla 7549 600m, se bild.
![]()
Vad skall jag göra resten av året? :lol:max skrev:Min inköpslista som har egenskapen att svänga ganska fort ser ut såhär
5513, lite svårt att bestämma mig hur jag vill ha den dock Check
Iwc xvi Check
Nått dressigt Tankarna börjar klarna efter lite klämmande igår
En riktig beater, eventuellt glycine combat sub Utvisningsbänken, har ju massa junkbeaters hemma som jag aldrig använder
max skrev:Vad skall jag göra resten av året? :lol:max skrev:Min inköpslista som har egenskapen att svänga ganska fort ser ut såhär
5513, lite svårt att bestämma mig hur jag vill ha den dock Check
Iwc xvi Check
Nått dressigt Tankarna börjar klarna efter lite klämmande igår
En riktig beater, eventuellt glycine combat sub Utvisningsbänken, har ju massa junkbeaters hemma som jag aldrig använder
Den dyker nog upp i slutet av veckan hoppas jag eller så står jag med byxorna nere och har blivit blåst vid ung samma tid, slänger upp lite kassa bilder då :lol: :roll:Fryken skrev:Vafan har du köpt 5513 också? Var är paketöppningstrådarna? Fler bilder på marken!!!
max skrev:Den dyker nog upp i slutet av veckan hoppas jag eller så står jag med byxorna nere och har blivit blåst vid ung samma tid, slänger upp lite kassa bilder då :lol: :roll:Fryken skrev:Vafan har du köpt 5513 också? Var är paketöppningstrådarna? Fler bilder på marken!!!
Jäklar vilja klockor du beställer..Molle skrev:Uppdaterat:
1) SBGA073 - Levererad januari.
![]()
2) SBGA083 - äntligen i perfekt storlek, 39mm!
![]()
3) SBGA085 - som omväxling. Beställd!
![]()
4) Spring Drive Tuna SBDB008. Beställd!
![]()
5) PAM422. Kö.
![]()