• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Årets julkalender Selmas saga

Rejäl flygarklocka...Trippelhatt har....eller är det en kompass?

IMG_3446.JPG
Är det inte en Bell and Ross ;)

Sist på bollen men så är jag ju ingen sportkille heller, riktigt bra julkalender som jag, frugan och ungarna sett ihop ...... när hände det senast?!? :)
De bör ju kunna klippa ihop den till en hyfsat sevärd film kan man tycka?
In med lite borttagna scener och annat överblivet material?

Såg lite på sista avsnittet men slog över direkt då jag såg att det var SVT:s sedvanliga kommunistdynga. Den onda hyresvärden och den stackars familjen som blir vräkta, sen slog jag över och mådde lite illa en stund.

Såg lite på sista avsnittet men slog över direkt då jag såg att det var SVT:s sedvanliga kommunistdynga. Den onda hyresvärden och den stackars familjen som blir vräkta, sen slog jag över och mådde lite illa en stund.
Det lustiga med den detaljen (som sker i typ alla produktioner där man kan ana ett vänsterperspektiv) är att så fort det skett en kapitalförskjutning så är allt ok. Hade Selmas familj varit riktigt solidariska så hade de väl valt att bjuda in stadens övriga fattiga till det överdådiga julbordet, samt delat med sig av sitt jättehus. Men nu så är varlden i ordning så fort de utsatta och de besuttna bytt plats.

Men, det var en fantastisk julkalender. Jag kan ta lite skit enligt ovan.

Tillbaka
Topp